Методики та технології навчання
- технології особистісно-орієнтованого навчання;
- технологія розвивального навчання;
- групові технології;
- технологія різнорівневого навчання;
- інтерактивні методики;
- проектна технологія;
- ігрові технології;
- технологія розвитку критичного мислення;
- інформаційно-комунікаційні технології
- технологія особистісно орієнтованого навчання;
- проектна технологія;
- ігрові технології;
- технології різнорівневого навчання;
- інформаційно-комунікаційні технології;
- інтерактивні методики;
- метод портфоліо
- технологія розвивального навчання;
- ігрові технології
- технологія концентрованого навчання;
- проектна технологія;
- технологія особистісно орієнтованого навчання;
- технології різнорівневого навчання;
- технологія проблемного навчання;
- інформаційно-комунікаційні технології;
- інтерактивні методики;
- метод портфоліо
- технологія особистісно орієнтованого навчання;
- проектна технологія;
- технології розвитку критичного мислення;
- технології різнорівневого навчання;
- інформаційно-комунікаційні технології;
- інтерактивні методики;
- метод портфоліо
Результати застосування особистісно-орієнтованого навчання:
1 . Поглиблене вивчення теми.
2. Виключає небажане зубріння.
3. Учні можуть відстоювати свою точку зору, не боятися виступати перед аудиторією.
4.Учні мають ґрунтовні відповіді під час тематичної атестації.
5.Виявлення знань і умінь на конкурсах.
До уроків зарубіжної літератури можна визначити на сучасному етапі такі вимоги:
1. Весь навчальний матеріал мусить бути персоналізований.
2. Викладач повинен знайти такі форми і способи організації уроку, які б апелювали до власного досвіду учня, активізували його емоційну, інтелектуальну сфери, підключаючи його до процесу пізнання.
3. Учень на уроці відчуває власну причетність до всього, що на ньому відбувається, а навчальний матеріал він зміг би прилучити до власного почуттєвого досвіду.
4. Рівноправні стосунки на уроці.
5. Дружелюбна обстановка і взаємоповага, взаємозацікавлення сторін.
Основні принципи особистісно орієнтованого навчання:
1. Знання, які одержує учень з літератури, мають підпорядковане значення: вони повинні допомагати йому брати безпосередню участь у формуванні себе як творчої особистості, збагаченні власної духовності.
2. Особистість учня – центр навчального процесу, він співтворець уроку.
3. Викладач – передумова формування виховання, він спільник учня в пізнавальній меті.
4. Учень має право на особистісний шлях розвитку, викладач лише допомагає йому саморозвиватися і самореалізовуватися.
5. Постать педагога – найголовніша при такому навчанні. Поступово він передає свою індивідуальність вихованцеві. Там, де відбувається така передача, і є особистісно орієнтоване навчання. Викладач і учень об’єднані пізнавальним інтересом, вони прагнуть нових знань, які служать їм матеріалом для побудови свого Я, своєї особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий