Це треба знати!

Методики та технології навчання
  • технології особистісно-орієнтованого навчання;
  • технологія розвивального навчання;
  • групові технології;
  • технологія різнорівневого навчання;
  • інтерактивні методики;
  • проектна технологія;
  • ігрові технології;
  • технологія розвитку критичного мислення;
  • інформаційно-комунікаційні технології
  • технологія особистісно орієнтованого навчання;
  • проектна технологія;
  • ігрові технології;
  • технології різнорівневого навчання;
  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • інтерактивні методики;
  • метод портфоліо
  • технологія розвивального навчання;
  • ігрові технології
  • технологія концентрованого навчання;
  • проектна технологія;
  • технологія особистісно орієнтованого навчання;
  • технології різнорівневого навчання;
  • технологія проблемного навчання;
  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • інтерактивні методики;
  • метод портфоліо
  • технологія особистісно орієнтованого навчання;
  • проектна технологія;
  • технології розвитку критичного мислення;
  • технології різнорівневого навчання;
  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • інтерактивні методики;
  • метод портфоліо

Результати застосування особистісно-орієнтованого навчання:
1 . Поглиблене вивчення теми.
2. Виключає небажане зубріння.
3. Учні можуть відстоювати свою точку зору, не боятися виступати перед аудиторією.
4.Учні мають ґрунтовні відповіді під час тематичної атестації.
5.Виявлення знань і умінь на конкурсах.



До уроків зарубіжної літератури можна визначити на сучасному етапі такі вимоги:
1. Весь навчальний матеріал мусить бути персоналізований.
2. Викладач повинен знайти такі форми і способи організації уроку, які б апелювали до власного досвіду учня, активізували його емоційну, інтелектуальну сфери, підключаючи його до процесу пізнання.
3. Учень на уроці відчуває власну причетність до всього, що на ньому відбувається, а навчальний матеріал він зміг би прилучити до власного почуттєвого досвіду.
4. Рівноправні стосунки на уроці.
5. Дружелюбна обстановка і взаємоповага, взаємозацікавлення сторін.


Основні принципи особистісно орієнтованого навчання:
1. Знання, які одержує учень з літератури, мають підпорядковане значення: вони повинні допомагати йому брати безпосередню участь у формуванні себе як творчої особистості, збагаченні власної духовності.
2. Особистість учня – центр навчального процесу, він співтворець уроку.
3. Викладач – передумова формування виховання, він спільник учня в пізнавальній меті.
4. Учень має право на особистісний шлях розвитку, викладач лише допомагає йому саморозвиватися і самореалізовуватися.

5. Постать педагога – найголовніша при такому навчанні. Поступово він передає свою індивідуальність вихованцеві. Там, де відбувається така передача, і є особистісно орієнтоване навчання. Викладач і учень об’єднані пізнавальним інтересом, вони прагнуть нових знань, які служать їм матеріалом для побудови свого Я, своєї особистості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий